Terveiset täältä Seminaarin koululta! Olemme henkilökunnan kanssa puuhailleet täällä jo pari päivää. Jaoimme luokkiin oppikirjoja ja välineitä sekä järjestelimme paikkoja. Olemme tutustuneet uusiin työkavereihin ja suunnitelleet tulevaa lukuvuotta yhdessä. Maanantaina 12.8. otamme oppilaat vastaan koulun pihalla. Heiluttelen siellä 3C-kylttiä niin ylhäällä kuin mahdollista!
Muutamia keskeneräisiä asioita on vielä näin syksyn alussa. Matematiikan kirjat ovat tulossa jälkitoimituksessa - toivottavasti ensi viikon aikana. Katsotaan pidetäänkö matikkaa ilman kirjoja vai ei... Smart-kosketustaulu ei ole vielä päässyt luokkaamme asti, koska se siirretään tyhjäksi jäävästä luokasta. Keväälle suunniteltu muutto ja remontti D-osassa ei toteutunutkaan ja siitä seurasi muutoksia luokkien ja välineistön sijoitteluun.
Pihalla myllertää vielä pari suurta kaivinkonetta. Meidän rakennuksen ympärille laitetaan parhaillaan pato-ojituksia. Remontin pitäisi olla valmis pihan puolelta kun oppilaat tulevat, mutta piha on tosi mutainen ja myllätty.
Kohta nähdään!
Muistakaa ottaa kesätehtävä ja todistus mukaan ensimmäisenä koulupäivänä!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti