maanantai 19. elokuuta 2013

Sateinen päivä

3C:LLÄ OLI ensimmäinen uskonnontunti. Tänään piti olla liikuntaa mutta emme päässeeet sateen vuoksi huomenna tiistaina meillä on se tämänpäivän liikuntatunti eli liikunta vaatteet huomiseksi mukaan kouluun. Tänään meillä oli testi 2 luokan asioista eli vähän niinkuin koe. T: SIIRI NEA ÅSA

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti