perjantai 30. elokuuta 2013

Smart tuli taloon

Viikonloppu alkaa toiveikkaissa tunnelmissa kun parhaillaan Smart-taulun asentaja imuroi asennusroskia kokolattiamatosta. Maanantaista eteenpäin saan siis todennäköisesti havainnollistettua asioita entistä paremmin oppilaille. On tätä odotettukin! Toivottavasti tekniikka sitten toimii.

Asennuksen takia olimme evakossa palkkituntien ajan. Minulla oli tänään mustikka-ryhmäläiset kirjoitelmapajassa. Puolukat, vadelmat ja mansikat olivat Jukan, Sarin ja Eveliinan pajoissa. Oma pajani sujui ainakin hienosti ja kirjoitelmista tuli jännittäviä ja mielikuvituksellisia.

Hieman tämä koulun suuruus ja sokkeloisuus on tällä viikolla aiheuttanut päänvaivaa, kun en aina meinaa muistaa, etteivät oppilaat välttämättä osaa vielä kolmannellakaan kerralla tulla oikeaan paikkaan esimerkiksi käsityön, kuviksen tai musiikin tunneille. Joka päivä on jotain yksittäistä eksynyttä lammasta etsitty jostain käytävältä, mutta onneksi lopulta kaikki ovat aina löytäneet perille.

Mutta harjoitus tekee mestarin - myös opettajasta!
Tervetuloa 3C-luokkaan Smart!

Hyvää viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti