torstai 29. elokuuta 2013

28-29.8

28.8 Retki ARXiin meni aika hyvin. Pyöräily puolestaan suhtkoht hyvin.Söimme eväät ARXin ovilla näyttelyn jälkeen. Lähdimme takaisin pyöräilemään koulua päin. Kun saavuimme koululle niin alkoivat käsityön tunnit. Klo 15.15 pääsimme koulusta. 29.8 Tänään Eero ja Aleksi.K menivät heti 9.20 oppilas kunnan kokoukseen. Klo 10.30 aloitimme Musiikin tunnilla. Lauloimme Minun ystäväni on kuin villa sukka laulun aikana Jenni-opelle tuli kylmät väreet. Seuraavalla tunnilla oli A-ryhmällä Enkkua ja B-ryhmällä Matikkaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti