perjantai 23. elokuuta 2013

Äidinkielen palkkitunnit

Tänään aloitimme 3ace:n yhteiset äidinkielen palkkitunnit. Meillä oli neljä pajaa: media, kirjoittaminen, lukeminen ja vuorovaikutus. Saimme resurssiope-Sarin mukaan tähän, mikä oli tosi huippu juttu! Oppilaat olivat erityisen innoissaan mediapajasta, jossa oli tehty animaatiota. Minä pidin kirjoittamispajaa, joka sujui myös hyvin. Pelasimme Aliasta ja keksimme tarinoita kuvista. Lopuksi kirjoitettiin omaa tarinaa.

Palkkitunneilta muutama oppilas otti vapaaehtoisen läksyn eli he halusivat kirjoittaa tarinan kotona loppuun. Perjantaisin tulee siis toisinaan jotain äidinkielen läksyä ja enkusta tulee aina läksyä.

Muistakaa ottaa perjantaisin kirjastokortti mukaan sillä kirjastoauto kaipaa lisää asiakkaita!

Hyvää viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti