Tänään järjestäjät päivittivät blogia, mikä sujui hyvin. Tuloksen näette alla! Tänään oli luokassa härdelliä kun Grundelin muuttomiehet toivat luokkaan pianon ja siirsivät naulakon eteisaulaan samaan aikaan kun oppilailla oli evästauko ja järjestäjät liimailivat luokan sääntöjä pahvialustalle. Saimme tänään sovittua, että ohjaaja Anu on luokassamme ainakin pari oppituntia viikossa. Tänäänkin Anu autteli kirjaesitelmien laatimisessa.
Saimme päätettyä nimet ryhmille ehdottamalla ja äänestämällä. Koska äänestyksistä tuli tasaiset, päätettiin, että A-ryhmä on jouluun asti Anakondat ja B-ryhmä on Boat. Joulun jälkeen ryhmät ovat Aliens and Bacteria. Aikas iljettävät nimet jos minulta kysytään... :)
Muistattehan päällystää päällystämättömät kirjat ja vihot viikonlopun aikana!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti