Olipa ihanaa kun tänään ei satanut ja reippailtiin Kaurialan kentälle toisen oppitunnin alussa! Kävellessä meni vartti ja sen jälkeen harjoiteltiin vähän pituushyppyä sekä keihään ja pallonheittoa. Ryhmät toimivat suurimmaksi osaksi hyvin ja yläkoulun pojat mittailivat vähän meidänkin pikkuoppilaiden hyppyjä.
Liikuntatunnin loppuverryttelynä oli kävley koululle, kipuaminen omaan luokkaan ja sitten ruokalaan. Tänään olikin kaksi jakotuntia. A-ryhmän kanssa otettiin valokuvia (kasvokuva, puolikuva, kokokuva) ja viimeisteltiin nimilappuja uudella Wordillä. Matikan tunnilla käytiin sanallisen tehtävän ratkaisemismalleja läpi ja vähän kisailtiinkin pienryhmissä.
Tänään oli Tatun musiikkitunti. Oppilaat voivat varmaan huomenna kirjoittaa siitä tarkemmin. Itse olin tuolloin pitämässä 5B:lle biologiaa, mikä oli oikein mukavaa myös.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti