![]() |
| Maanantaina aamulla huomasin, että koulun pihaan oli saatu pystytettyä graffitiseinät, jotka viime keväänä tehtiin. Kiva piristys työmaa-aitaan! |
![]() |
| "Saako sitä syödä"-teatteriruokaa. Ruuat ja juomat oli tehty mm. vaahtomuovista, kynttilägeelistä, lattiamopista, sukkahousuista ja kankaasta ompelemalla. |
Tyyris Tyllerö Liisa Ihmemaassa -näytelmästä.
Tässä kattauksessa oli jotain oikeasti syötävääkin. Arvaatko mitä? No, strösselit.




Ei kommentteja:
Lähetä kommentti