torstai 29. elokuuta 2013

Kuvia elokuulta

Maanantaina aamulla huomasin, että koulun pihaan oli saatu pystytettyä graffitiseinät, jotka viime keväänä tehtiin. Kiva piristys työmaa-aitaan!
 
 
"Saako sitä syödä"-teatteriruokaa. Ruuat ja juomat oli tehty mm. vaahtomuovista, kynttilägeelistä, lattiamopista, sukkahousuista ja kankaasta ompelemalla.

Tyyris Tyllerö Liisa Ihmemaassa -näytelmästä.

Tässä kattauksessa oli jotain oikeasti syötävääkin. Arvaatko mitä? No, strösselit.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti