perjantai 16. elokuuta 2013

A-B ryhmillä oli ensimmäinen yhteinen enkun tunti. Ja puhuimme sääntöjen rikkomisten rangaistuksista. Kirjastoauto tulee joka perjantai.Ma 19.8 on ulko liikuntaa jos sää sallii. T:NEA SIIRI ÅSA :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti