keskiviikko 21. elokuuta 2013

Musiikin tunti

Eilen musiikin tunnilla lauloimme tuttuja lauluja Tatun kanssa. Ja Aleksin synttäreitä ehdimme vähän juhlia. Tänään kuviksen tunnila ehdimme järjestää pieniä pisteitä, joissa tehtiin pikkutalojen pohjapiirustuksia ynnä muuta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti