Tänään päätimme peli vuoroista ja kenttien paikoista. A-ryhmällä oli ensimmäinen enkun tunti. B-ryhmällä oli sillä välin nimi lappujen tekoa tietokoneilla. Koulun piha on kuin iso kuralätäkkö. Ja puhuimme myös puhelimen käytöstä koulussa.
T naureskeliat Nea,Siiri ja Åsa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti