torstai 15. elokuuta 2013

Hello!

Tänään päätimme peli vuoroista ja kenttien paikoista. A-ryhmällä oli ensimmäinen enkun tunti. B-ryhmällä oli sillä välin nimi lappujen tekoa tietokoneilla. Koulun piha on kuin iso kuralätäkkö. Ja puhuimme myös puhelimen käytöstä koulussa.

T naureskeliat Nea,Siiri ja Åsa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti