maanantai 2. syyskuuta 2013

pyörä retki LASTENTALOON

Maanantai.2.syys.2013 Ekaks oli uskontoa,piti esitellä luokalle aarre! Tosi monella oli joku vanha lelu. Erikoisinta oli pyörä retki lastentaloon. Väkeä oli aika vahän ja siellä oli vaan neljä luokkaa. Vanha oppilaamme 2c:ltä muutti sinne ja opiskelee nyt siellä. Meillä oli viesti juoksua lastentalon nurmikentällä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti