keskiviikko 11. syyskuuta 2013

11.9 2013

Tänään oli liikuntapäivä .Siellä heitettiin keihästä hypättiin pituutta ja korkeutta ja työnnettiin kuulaa
ja juostiin. Satoi koko päivän. Meidän luokalta 3 mitallia  1 kulta 2hopeaa.
Sinne tuotiin eväät ja oli tosi kivaa muutenkin.





kirjoittajat Kasperi ja Eero ; ) !!!!! :}

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti