Tänään oli liikuntapäivä .Siellä heitettiin keihästä hypättiin pituutta ja korkeutta ja työnnettiin kuulaa
ja juostiin. Satoi koko päivän. Meidän luokalta 3 mitallia 1 kulta 2hopeaa.
Sinne tuotiin eväät ja oli tosi kivaa muutenkin.
kirjoittajat Kasperi ja Eero ; ) !!!!! :}
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti