Tänään olimme retkellä kaupungin puistossa. Tulomatkalla tapahtui ongelmia mutta kaikki selvisi ehJin nahoin kouluun.Tänään oli ruokana omenapossukastiketta ja perunoita salaattia.Tänään oli myös matikan 5 ja 10 kertolaskutesti.
T: ROSANNA JA JULIANA!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti