maanantai 30. syyskuuta 2013

KIVA KOULU PÄIVÄ

Tänään olimme retkellä kaupungin puistossa. Tulomatkalla tapahtui ongelmia mutta kaikki selvisi ehJin nahoin kouluun.Tänään oli ruokana omenapossukastiketta ja perunoita salaattia.Tänään oli myös matikan 5 ja 10 kertolaskutesti.

T: ROSANNA JA JULIANA!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti