maanantai 16. syyskuuta 2013

Päättäjät pihalla

Opettajakin täältä kertoilee, että tänään 10-välkällä kun oppilaat taluttelivat siivosti polkupyöriään kohti takakentän jonoa, kaupungin päättäjät kävelivät vanavedessä. Pasi-rehtori näytti koulun pihaa muun muassa Helena Lehkoselle, Mika Mäkelälle ja Kylli Kylliäiselle sekä parille muulle. Oppilaat olivat kiinnostuneita päättäjistä ja kyselivät ovatko he niitä, jotka vastasivat mielipidekirjoitukseen. Todettuani, että ovathan he, menimme muutaman oppilaan kanssa jututtamaan Helenaa, Kylliä ja Mikaa. Nyt tuli ainakin sellainen olo että meitä on kuunneltu! :)

Huomenna ja keskiviikkona olenkin osittain koulutuksessa, joten katsotaan ilmestyykö tänne päivityksiä vai mitä tapahtuu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti