| Saavutimme Ojoisten Lasten talon 15 minuutin ajelun päätteeksi. Tässä kuvassa on päiväkodin pääty. |
| Suoraan edessä koulun puoli ja vähän pihanurmea. Vasemmalla kiipeilyteline, joka herätti ymmärrettävää kateutta 3c-luokkalaisissa. |
| Pihassa oli hieno tekonurtsikenttä, jonne oppilaat rynnistivät heti pelaamaan. Pelit 1.- ja 2.luokkalaisten kanssa sujuivat hyvässä yhteisymmärryksessä ja reilun pelin hengessä. |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti