maanantai 2. syyskuuta 2013

Retkikuvia

Saavutimme Ojoisten Lasten talon 15 minuutin ajelun päätteeksi. Tässä kuvassa on päiväkodin pääty.

Aulassa oli eskareiden ja 1.luokkalaisten yhteistyössä tekemä mosaiikkiteos. Saimme osaavat oppaat 2D:ltä. He esittelivät meille eskaritilat, musiikki-, kuvis ja erityisopettajan luokat sekä liikuntasalin ja ruokalan.
 

Suoraan edessä koulun puoli ja vähän pihanurmea. Vasemmalla kiipeilyteline, joka herätti ymmärrettävää kateutta 3c-luokkalaisissa.

Pihassa oli hieno tekonurtsikenttä, jonne oppilaat rynnistivät heti pelaamaan. Pelit 1.- ja 2.luokkalaisten kanssa sujuivat hyvässä yhteisymmärryksessä ja reilun pelin hengessä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti