tiistai 3. syyskuuta 2013

Valokuvauspäivä

Tänään oli VALOKUVAUS!!!!!!!!!!!! Kaikki pukeutuivat hienosti!!!! Jotkut myös meikkasivat valokuvaukseen:) meillä oli hauska päivä tänään!!!!!!!!!! Tänään oli ruokana lihaperunasoselaatikkoa joka oli aika mautonta, mutta ketsupin kanssa se oli siedettävää!!!:):) se siinä nähdään huomenna!!!!!!:):):)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti