maanantai 16. syyskuuta 2013

2013 3c:n eka suunistus päivä

Meillä oli koulukuvaus uudestaan koska kuvaajan muistitikku oli menny rikki.
Me suunistettiin kaupungin puistossa,se oli aika, kivaa!!!!!!!
KIRJOITTAJAT  KAJ  JA  MATIAS  XD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti