Nyt on pakko kirjoittaa poikkeuksellisesti viikonloppuna, sillä olen tosi ylpeä 3c:n vaikuttajista. :) Luin lauantaina Hämeen Sanomista hienon mielipidekirjoituksen koulumme pihan kunnostamisesta! Katsotaan onko kirjoituksella vaikutusta. Valtuutettu laittoikin minulle sähköpostia, jonka laitoin vanhemmille Wilmassa eteenpäin. Siinä Sari Rautio kehotti meitä olemaan aktiivisia ja keksimään kivaa tekemistä pihalla. Lisäksi hän ehdotti, että meidän pitäisi tehdä kansalaisaloite. Ymmärrän että Hämeenlinnan kouluissa on paljon suurempiakin huolia kuin Seminaarin koulun pihan kunto, mutta oppilaille asia on todella tärkeä. Mielestäni on hienoa, että lapset haluavat vaikuttaa ja selvittää asioita itse.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti