perjantai 27. syyskuuta 2013

Pikkusen piti juhlia :)

Tänään näin kaikki luokan oppilaat vasta klo 12.05 ja tuli vähän kiire juhlia open synttäreitä. Yritin kyllä kalastella huomiota ja onnentoivotuksia jo aiemmin joka taholla, mutta palkkituntien jälkeen ehdittiin juhlia hetki omassa luokassa. Päivä tosin venähti hieman tavallista pidemmäksi. Kuuntelimme kolme hauskaa laulua ja söimme mehujäätelöt. Pidin alkeellisen discon heiluttelemalla taskulamppua hämärässä luokassa. Oppilaiden mielestä se oli kai vähän hassua ja kuulemma synttärit eivät olleet kovin "aikuismaiset".

Sain aikaisemmin viikolla jokaiselta oppilaalta kirjeen. Kirjeet olivat tosi tosi kivoja! Harmi, etten ehkä ehdi vastata jokaiselle henkilökohtaisesti.

Hyvää viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti