keskiviikko 18. syyskuuta 2013

Kuulumisia

Näin oppilaita pihalla pariin otteeseen eilen ja tänään. Lapset vaikuttivat iloisilta ja hyvinvoivilta. Aino ja Suvi kehuivat, että luokassa oli pääosin kiva työskennellä ja oppilaat olivat aktiivisa ja aikaansaavia. Tämä oli kiva kuulla!

Kuviksessa oli tehtävänä tehdä teatterijuliste. Menen kohta katselemaan tuotoksia. Eilen oppilaat kävivät nukkteatterissa, joka oli vanhempainyhdistyksen ja koulun tarjoama "Susi ja punahilkka". Tästä esityksestä tehtiin tänään julisteita.

Matematiikan koe oli (jälleen) ollut aika vaativa. Tarkastelen kokeita viikonlopun aikana. Osalla oppilaista koe on vielä kesken tai tekemättä poissolon takia.

Niin, ja mitäs minä tein? Tein Movie Makerillä musiikkivideon eli harjoittelin kuinka kuvaa, ääntä ja tekstiä liitetään yhteen, niin että saadaan aikaan upea video. Tästä voi olla apua ensi viikon projektissa... Tänään teimme Photo Story-sovelluksella opetusmateriaalia ja kokeilimme kuinka älypuhelimen karttasovelluksia voi hyödyntää opetuksessa. Nämä jälkimmäiset opit taitavat säästyä seuraaville vuosille - oli meinaan hieman mutkikasta kirjautumisineen ja loggauksineen. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti