maanantai 9. syyskuuta 2013

9.9.2013

Olemme tutkineet raamattua ja äikän tunnilla harjoteltiin liikunta päivän
alku lämpöä.Sitten me käytiin kaurialan kentällä liikunnan tunnilla me heitettiin siellä keihästä
työnnettiin kuulaa hypättiin pituutta ja juostiin.Kuulimme että kuvaajan muistikortti meni hajalle
niin luokkakuvaus on ensi viikon maanantaina. Ruokana oli spagettia ja jauhelliha kastiketta.
Viimeisellä tunnilla on matikkaa !




viestin kirjoittajat  Kasperi ja Eero ! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti