Tänään päivä aloitettiin musiikilla. Muusikin tunnilla laulettiin vanhoja poikia viiksekkäitä
ja soitettiin rumpua ja tamburiiniä.Sitten oli ruokailu ruokana oli
kasviskeittoa. me jouduttiin menemään isoon ruokalaan isompien liikuntapäivän vuoksi.
Enkun tunnilla me tehtiin eläinkysely. Sitten me mention eläimen arvaus leikkiä.
ja nyt on vielä äidinkieltä ylliä ja käsityötä.
kirjoittajat Kasperi ja Eero.:)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti