Tänään tehtiin matikan päässälaskut ja sitten puhuttiin siitä, ettei koskaan saa kohdella vastustajia epäkunnioittavasti ja buuata. Aihe olikin hyvä, sillä 3c:n oppilat olivat haastaneet 3a:n oppilaat tänään futisotteluun takakentälle. Peli lähti käyntiin hyvin ja jaot olivat tasaiset. Olin itse valvontavuorossa ja katsoimme kentän rajat ja maalit kuntoon. Lopussa oli kuitenkin tullut kina maalien käpälöinnistä sen jälkeen kun toinen välkkävalvoja vaihtui kentälle. No, revanssi on tulossa. Tämä peli päättyi 1-1 ja pääosan ajasta kaikilla taisi olla ihan hyvä fiilis.
Näytin oppilaille yhden pelin nimeltä "Etsi kätkö!" Se löytyy 3C:n Moodlesta. Opiskelimme aakkosia ja suunnistamisen teoriaa.
Käsitöissä syntyi mielenkiintoisia virkkaustöitä. Niistä myöhemmin lisää.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti