Olipa harmi, että tällä viikolla järjestäjät eivät ehtineet kirjoittaa blogia. Olin kyllä sijaisille neuvonut, että järjestäjät saavat jäädä kirjoittelemaan välitunniksi, mutta jotenkin se oli unohtunut. Ensi viikolla on sama ongelma, kun olen koulutuksessa.Minun pitää maanantaina ohjeistaa blogiin kirjautuminen, uuden kirjoituksen luominen ja julkaiseminen, jotta se sujuu seuraavina päivinä helpommin. Perjantaisin oppilaat eivät ehdi kirjoitella kun ensimmäisellä välitunnilla on kirjastoauto ja toista välituntia ei ole.
Tänään aloittelimme matikan palkkitouhuja 3ace + Sari -systeemillä.
Geometriapajat ovat:
1) suorat ja kulmat
2) kolmiot
3) suunnikkaat ja nelikulmiot sekä
4) symmetria ja peilikuva
Minulla oli tänään banaaeja opetettavana. :) Kolmioiden opiskelu sujui oikein rauhallisesti ja mallikaasti, mutta kolmioiden täsmällinen piirtäminen ja teorian siirtäminen paperille olikin jo haastavampaa.
Lopuksi ehdittiin (vähän yliajalla) juhlia yhtä synttärisankaria ja muistutella ensi viikon suunnistuksesta.
Hyvää viikonloppua!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti