maanantai 23. syyskuuta 2013

Haasteena sade

Terveiset Quest-koulutuksesta! Olen tänään harjoitellut tosi paljon hyviä työtapoja ja toimintamenetelmiä ryhmän ilmapiirin ja sosiaalisten taitojen parantamiseksi. Koulutus on hirmu hyvä ja käytännönläheinen! Haasteena on muistaa nämä työtavat opetustyön arjessa.

Soittelin Topiakselle ja kolmosten haasteena oli tänään ollut sateinen sää. Eilen piirsin karttoja ja tein rastilippusia oppilaille kun Kurre oli vienyt 15 rastia meille Kaupungin puistoon. Kurre ja Topias olivat kuitenkin todenneet, että sää oli liian kostea suunnistuksen kannalta.

Olin jättänyt sisäpuuhaan ohjeet sateen varalta. Valitettavasti sisäpuuha oli äidinkielen testi ja lukutehtäviä, sillä salivuoroa meillä ei edelleenkään ole koululla. Katsotaan ehdimmekö torstaina käydä tutkimassa Kaupungin puiston rasteja.

Muuten päivä oli kuulemma sujunut hyvin ja Topias kehui, että oppilaiden kanssa on helppo työskennellä. Kiva kuulla! Huomenna jatketaan tahoillamme vielä omia opiskeluja ja keskiviikkona nähdään taas!
Quintus-nalle koulutuksesta

Kuva lähteestä:
http://www.lions-quest.se/bilder/quintus_ny.jpg

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti