Kehuin
tänään oppilaitani vararehtorille. Hehkutin sitä, kuinka mahtavia vastauksia oppilaat olivat kirjoittaneet Moodlen Risto Räppääjä-tehtäviin!
Hymyilin
tänään kun kävelimme ruokalaan ja olin kehottanut oppilaita olemaan hiljaa. Pian sen jälkeen alkoi kuulua hiljaista naksutusta, joka levisi koko ryhmään. Kuulosti siltä kun perässäni olisi jolkotellut jono hiljaisia hevosia.
Nauroin ääneen
tänään kun pyysin oppilaita odottamaan toisia ruokalasta liikuntasalin aulassa. Kun katsoin lasiovista aulaan, tytöt harjoittelivat oikeaa punnerrustekniikkaa porukassa. Myös 6.luokan opettajaa vähän hymyilytti.
Innostuin
tänään kun kuuntelin oppilaiden mielikuvituksellisia kertomuksia pikkuisista otuksista ja niiden asumuksista.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti