tiistai 10. syyskuuta 2013

3c:n ylpeän opettajan tunnustukset 10.9. 2013

Kehuin

tänään oppilaitani vararehtorille. Hehkutin sitä, kuinka mahtavia vastauksia oppilaat olivat kirjoittaneet Moodlen Risto Räppääjä-tehtäviin!

Hymyilin

tänään kun kävelimme ruokalaan ja olin kehottanut oppilaita olemaan hiljaa. Pian sen jälkeen alkoi kuulua hiljaista naksutusta, joka levisi koko ryhmään. Kuulosti siltä kun perässäni olisi jolkotellut jono hiljaisia hevosia.

Nauroin ääneen

tänään kun pyysin oppilaita odottamaan toisia ruokalasta liikuntasalin aulassa. Kun katsoin lasiovista aulaan, tytöt harjoittelivat oikeaa punnerrustekniikkaa porukassa. Myös 6.luokan opettajaa vähän hymyilytti.

Innostuin

tänään kun kuuntelin oppilaiden mielikuvituksellisia kertomuksia pikkuisista otuksista ja niiden asumuksista.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti