torstai 24. lokakuuta 2013

24.10.

Tänään oli puolikkaalla ryhmällä koe englannista! Tänään oli ruokana: kasvissose keittoa ja karialanpiirakkaa. Tänään oli ylliä  yllissä opiskellimme vedestä ja sen kellumisesta. Musiikkissa soiittelimme soittimilla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti