torstai 3. lokakuuta 2013

Retki linnalle

Tänään olimme retkellä linnan puiston rannalla. Siellä oli neljä rastia  ekassa rastissa oli kasvien tutkimus. Tokalla veden lämpötilan.Kolmannella rastilla kuvattiin eri kasveja.Vimpalla rastilla kerättiin kasveja.Tänään oli ruokana jauhelihakastiketta ja spakettia ja salaattia.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti