maanantai 7. lokakuuta 2013

kaupungin puistossa

Uskonnossa esitettiin tarina riitelevät siskokset aada ja iidaa ja tarina erilaiset veljekset.

Meidän luokka oli kaupungin puistossa suunnistamassa. Monet löysivät kaikki viisitoista rastia.
Matka sujui hyvin tulo- ja menomatkalla. Sitten kun päästiin koululle mentiin ruokailuun ruokana oli  makaroonilaatkkoa ja porkkanaraastetta.

TERVEISIN:AKUSTI JA ALEKSI V. 3C 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti