Tämä blogi toimii avoimena tiedotuskanavana koulusta koteihin. Blogista voi tarkistaa esimerkiksi läksyt, jotka järjestäjät kirjaavat blogitekstiin päivittäin. Tiedot tulevista tapahtumista ja liikunnasta ovat oikealla sivupalkissa. Blogissa ei mainita nimiä eikä muita henkilökohtaisia tietoja, koska blogi on kaikkien luettavissa. Oppilaat ovat nyt alkaneet itse päivittää blogia, jolloin he ovat halunneet laittaa nimensä kirjoituksen perään.
keskiviikko 9. lokakuuta 2013
Ihana näyttely!
Tässä päivän läksyt:
KE 9.10. Äidinkieli: Kulkurista s. 24-25 teht.1 vihkoon ja Kynäkulkurista s. 14-15 loppuun
Blogin sivupalkki on edelleen jotenkin jumissa, eikä ota vastaan muokkauksia.
Meillä oli näyttelyssä tosi hyvä opas nimeltä Laura ja hän antoi vinkin tällaiseen sivustoon. http://www.rudolfkoivu.fi/index.html Rudolf Koivu oli jo lapsena tosi taitava piirtäjä ja oppilaita kiinnosti kovasti kuinka Rudolf osasi tehdä niin hienoja ja värikkäitä kuvia. Kierroksen jälkeen oppilaat saivat kuvittaa oman postikorttinsa alkuperäiskappaleen. Ne annettiin museolle painettaviksi ja saamme myöhemmin ilmeisesti useamman kortin paluupostissa koululle.
Ennen retkeä mentiin äidinkielen asioissa eteenpäin ja opeteltiin äng-äännettä. Ruokailun jälkeen ehdin vihdoinkin näyttää viime viikon retkikuvia ja lukea ääneen oppilaiden jännitäviä kirjoitelmia.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti