keskiviikko 2. lokakuuta 2013

Koulun tapahtumat.

Tänään ekalla tunilla äidinkielellä oli monta asiaa mitä piti hoitaa. Esim jotkut teki pahoja ukkeleita, jotkut luki Risto Räpääjää ja jotkut teki elokuva käsi kirjoitusta. Seuraavalla tunilla oli ylliä. Missä puhuttiin kasveista ja niiden tunnus merkeistä. Yllin tunilla puhuttiin että huomisen ranta retkelle pitää olla hyvät ja lämpimät vaatteet mitkä suojaa sateelta ja tuulelta. Huomenna on yllin koe. Siihen pitää harjoitella kunolla. Täänään me tehdään animatioita niistä olioista mitä me tehtiin omin käsin. Tänään oli ruokana herkku keittoo, ruis leipää ja vispi puuroo. Terveisin Iida ja Maria Kolmeseeltä. Heippa!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti