tiistai 15. lokakuuta 2013

Syksykuvia

Löysin oppilaiden ottamista rantaretkikuvista vielä muutamia helmiä kun järjestelin kuvakansioita tietokoneella. Vai mitä sanotte näistä syystunnelmista?





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti