tiistai 8. lokakuuta 2013

Hyvä kiertää

Heippa täältä opettajanpöydän takaa!

Tänään treenattiin Puhuvan koneen Hyvä kiertää-laulun alkulämmittelyä. Lupasin, että meidän luokka hoitaa alkulämmittelyn Unicef-tapahtumassa palkintojen jaon yhteydessä. Ajattelin, että pukeutuisimme "teemaliiveihin". Pyysin siistijää pesemään meille esitykseen peliliivit, joihin kirjoitetaan selkään kirjaimet H-Y-V-Ä   K-I-E-R-T-Ä-Ä-N ! Katsotaan toimiiko! :)

Olen kyllä ollut tällä viikolla taas aika ylpeä näistä kolmosista! Kertotaulut 2 ja 4 menivät tänään kaikilta läpi! Jokainen ryhmä sai animaatioonsa kuvat tallennettua ja melkein kaikki ovat lukeneet Risto Räppääjä -kirjan loppuun ja tehneet Moodlessa tehtävät.

Voi olla, että välillä vaadin aika paljon oppilailta, mutta on ilo huomata, että he ovat oppineet hirveän paljon erilaisia taitoja ja selviytyvät haasteista ja asetetuista tavoitteista.

Blogi-pohja jumitti, joten en saanut läksyjä merkattua. Läksyä tuli matikasta (mökki 19 ja mökki 20 A-ryhmäläisille). Syysloman jälkeen on enkun kokeet, joihin pitää valmistautua.


Tein sen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti