perjantai 11. lokakuuta 2013

Upea Unicef-päivä!

Meillä kävi sään suhteen mahtava tuuri! Kävelimme Linnan puistoon ja harjoittelimme lavalla yhden musiikittoman alkulämmittelyn. Tapahtumassa oli Unicef-lähettilään puhe, yleisurheilukisojen palkintojenjako ja meidän lämmittelyliikunnan jälkeen kierrettiin lenkkiä tunnin ajan. Osa oppilaista juoksi melkein kaikki kierrokset ja osa oppialista käveli ja juoksi. Tarroja kertyi keskimäärin kuusi.

unicef-urakoinnista siirryttiin suoraan syömään, jonka jälkeen siivottiin pulpetit, katsottiin meidän esitys Smartilta ja mentiin ulos leikkimään rikkinäistä puhelinta. Löysin pakastimesta mehujääpuikot, joista annoin loman alun kunniaksi pikkupalat jokaiselle.

ILOISTA JA AURINKOISTA SYYSLOMAA!

Näin mahtavassa säästä päästiin tänään sponsoroimaan Unicefia kävelemällä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti