Tänään jaoin yllätyskehuja ja palkintotarrat ajoissa olemisesta kaikille. Minulle tuli aamulla mieleen, että onpa ollut hienoa, kun aamuisin on hyvin harvoin myöhästymisiä ja oppilaat ovat yleensä ottaen ajoissa oppitunneilla ja koulussa. Toinen kehu koski pelivälitunteja, jotka ovat sujuneet paremmin kuin kakkosella, jolloin pelivälkän jälkeinen oppitunti saattoi mennä välienselvittelyyn. Tänään oli ensimmäisen kerran tänä syksynä isompi härdelli pelien jälkipuinneista. Keskustelimme ja lapset kertoivat mielipiteitään, tuntemuksiaan ja toiveitaan. Hyviä ehdotuksia tuli ja toivottavasti ensi viikolla niitä hyödynnetään. Yhteisesti todettiin, että koulun välituntipeleissä ei kannata pelata veren maku suussa, vaan leikkimielisesti. Joukkuejakoihin toivottiin tasapuolisuutta ja sääntöihin tarkennuksia. Sovimme, että ensi viikolla jaot ja säännöt (esim. maalin rajat) katsotaan yhdessä läpi ennen kuin peli alkaa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti