Tänään oli aivan mahtava retki-ilma kun olimme 3B:n kanssa rannassa. Oppilaat saivat aamulla lapun, josta selvisi, ovatko he piisameita, sorsia, lumpeita vai ulpukoita. Ilma oli 15 astetta lämmintä kun aurinko paistoi! Oppilaat olivat varustautuneet hyvin tuulta ja kosteutta kestäviin vaatteisiin. Itselläni tuli ainakin aika kuuma lämpimässä takissa ja tuulihousuissa.
Retken jälkeen jonotettiin aika kauan ruokalassa, kun oltiin vähän myöhässä. Ennen kässän tunteja ehdittiin rauhassa tehdä yllin koe.
Oppilaat kirjoittivat tiistaina hienoja kirjoitelmia. Harmittaa etten koskaan meinaa ehtiä lukea niitä ääneen. Ehkä sitten ensi viikolla!
Tässä oppilaiden ottamia kuvia rannalta:
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti