lauantai 26. lokakuuta 2013

Palaute Linna Aterioille

Hei!

Laitoin tänään Linna Aterian sivujen kautta palautetta luokan poikien puolesta. Tässä palaute. Katsotaan millainen vastaus on. Olisimme toki voineet kysyä asiaa myös keittiöltä ensin.

Hei!

Mietimme perjantaina oppilaiden kanssa minkä vuoksi nuudelibroilerivuoka ei ole tänä syksynä ollut nuudelivuokaa vaan pastaa?

Tykkäsimme kovasti siitä nuudelivuuasta viime vuonna ja meitä harmittaa ettei sitä olekaan ollut, vaikka ruokalista niin lupailee.

Olisi kiva, jos voisitte selittää miksi lista ja varsinainen ruoka eivät vastaa toisiaan. Toivomme vastausta opettajan sähköpostiin. Kiitos!

Terveisin 3c:n puolesta opettaja Jenni Lehtilä


Ja tässä vastaus:

Hei,
 Nuudelibroilerivuokaan emme ole voineet valmistaa, koska toimittaja ei pystynyt toimittamaan meille nuudeleita, pahoittelemme muutosta ruokalistassa.
 
Terveisin, Sirpa
 
Sirpa Virkki
Linnan Ateria Oy
Tuotantopäällikkö
Kaurialan keskuskeittiö

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti