Kaikilla oli ollut syys lomalla kivaa. Kävimme luokan yhteiset säännöt läpi. Me kirjottelimme vihkoon syyslomasta juttuja ja tarinoita.Tänään oli ruuaksi: sbagettia ja bologneese kastiketta.
Rehtori kuulutti että pipoja ja lämpimiä vaatteita aletaan taas käyttämään. Terveisin 3c: Reetta ja Noa!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti