maanantai 21. lokakuuta 2013

Paluu syyslomalta

Kaikilla oli ollut syys lomalla kivaa. Kävimme luokan yhteiset säännöt läpi. Me kirjottelimme vihkoon syyslomasta juttuja ja tarinoita.Tänään oli ruuaksi: sbagettia ja bologneese kastiketta.
Rehtori kuulutti että pipoja ja lämpimiä vaatteita aletaan taas käyttämään. Terveisin 3c: Reetta ja Noa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti