keskiviikko 9. lokakuuta 2013

Retki taidemuseoon

Taidemuseossa  oli Rudolf Koivun teoksia. siellä oli ihan kivaa mutta toisaalta vähän tylsääkin ja mielenkiintoista. Oli kiva syödä eväitä portailla. Me kuvitettiin posti kortit.

-salainen kirjailija 3c:ltä -

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti