torstai 10. lokakuuta 2013

Koulupäivä

me tehtiin musiikissa ankanpoikaesitys ja matikassa täytyy opetella kolmen ja kuuden kertotaulu ulkoa. Nyt mennään välkälle. Sen jälkeen oli äikkää. Äikässä harjoittelimme käsialaa ja kerrattiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti