tiistai 8. lokakuuta 2013

Kiva päivä

koulussa ruokana oli kalakeittoa ja omenaa. Matikassa me harjoiteltiin kuuden ja kolmen kertotaulua.
Kuviksessa me tehtiin animaatioita. Englannissa me tehtiin kertausta ja extra sivuja. Nyt on kolmen kymmenen minuutin välitunti ja sen jälkeen on musiikkia.

akusti ja aleksi.v

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti