Tänään aamulla luimme vaahtera mäen Eemeli ja Ella ja kaverit,niistä oli moodle tehtävät.
Toisella tunnilla venäjän maistiaiset.Kaksi tyttöä oli esittelemässä meille venäjää ja katsoimme Masha ja karhu.Kuvistunnilla koristeltiin laatikoita kirjoittanut: Andre kertoja:åsa
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti