maanantai 28. lokakuuta 2013

Olimme säbähallilla

Siellä oli kivaa. Jenni opetti meitä käyttämään sählymailaa,

hallitsemaan palloa ja syöttämistä liikkeessä.

Lopussa pelasimmme pelin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti