tiistai 10. syyskuuta 2013

10.9 2013

tänään  ilpo heporauta on käynyt kertomassa  meille  liikenneturvasta. Oli matikan tunti
Matikan tunnilla oli kertolaskuja. ruokana oli hernekeittoa.






kirjoittajat Kasperi ja Eero !:)

1 kommentti:

  1. Ihmettelen hieman tuota, että matikassa oli kertolaskuja, sillä matikassa käsiteltiin allekkainlaskuja ja nollan yli lainaaminen. :)

    Kerroin, että viikon päästä keskiviikkona on matikasta iso koe (eli allekkainlaskuasioita s. 4-26).

    t:Jenni-ope

    VastaaPoista